onsdag 29. august 2012

FASTE <3

I dag spiste jeg frokost i 8 tiden, å skal faste til i morgen til samme tid. Har lov å drikke vann, te ( evt kaffe for de som liker det) og fres, en brusetablett med smak og koffein. Spiste kyllingsalat til frokost,  så hadde sikkert litt lite kalorier i forhold til det jeg skulle hatt til frokost. Men en hektisk morgen og skulle ut dørene med 3barn og på jobb, så da måtte jeg ta det som var lett tilgjengelig :) Bedre en et usunnere alternativ :) Hvordan dagen har gått så langt, jau hva skal jeg si... har vel kanskje følt meg litt lett hormonell i dag.. og sulten har jeg også hvert. Formen ikke helt på topp men kjennes ut som jeg brygger på enten en hals beyennelse eller forkjølelse.. for har begynt å bli litt sår i halsen. Har funnet frem noen gamle bilder av meg fra før jeg ble mor, for motivasjon.. å se målet langt der fremme :-D

18års dagen min <3 ble gravid 3 1/3mnd etterpå.


 
Målet er ikke å bli 18år igjen men å finne den jenta som jeg føler meg på utsiden også :)
Går jeg virkelig inn med dette med hele hjerte mitt engang for alle kan resutatene være der om ikke så mange mndene, det er gått nesten 9år .. å hva er et 1-2år med hard jobb i forhold?
Et av delmålene mine er å komme inn i en kjole jeg kjøpte her i sommer.. til utrolige 29kr.
Alltid hvert glad i svart, og enhver dame må jo ha den lille sorte :)
 
 
Ryggen er gjennomsiktig, så det var jo helt perfekt siden jeg har tattovering på ryggen :)
Så den gleder jeg meg til å komme inn i :)
Kanskje allerede til jul....???
 
Camilla <3
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar