tirsdag 28. august 2012

Hei og hopp!

Dagen er ikke forvel startet før den er over :)
Det tyder vel bare på at dagen har hvert bra selv om det er en klype hektisk for tiden med både jobb, barn, hus og trening :) Men utrolig hva som faktisk går :)
I går kveld så var jeg på kostholds veiledning i samarbeid  Crossfit senteret, å det virker som alle i gruppen er sikkelig motivert for å gjøre en god innsats :) Så jeg gleder meg å ta nærmere fatt på dette, men først skal jeg ha min individuelle samtale på torsdag så får jeg starte utifra det :)

 
I dag har jeg nå hver på trening med ei av de beste venninnene mine, bare en kveld igjen på nybegynnerkurs :) så da begynner alvoret :) Så da jeg var på vei for å treffe henne så knipset jeg dette bilde :) Tidligere på dagen så traff jeg på ei som jeg har gått på skole sammen med, hun sa hun ble så innspirert når hun så bildene av maten min som jeg har lagt ut på facebook i blandt i det siste.. selv det øker jo bare motivasjonen :) men ikke nok med det så en kompis av meg som kommer herfra som jeg bor som også kommenterte at jeg laget så mye delikat og sund god mat :) Bedre skal det bli, dette er bare starten :) En kjempe morsom time på senteret i dag, glede meg allerede til torsdag :)

Hei og hopp så lenge :) snakkes plustelig :-D

Klem fra Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar